Fit lifestyle
weights-817635_1920

BCAA razem z białkiem serwatkowym?

Trening powinien być odpowiednio i prawidłowo połączony z dietą. Przy ćwiczeniach, głównie na masę, powinniśmy zadbać o dostarczenie odpowiedniej ilości białka. Zacząć należy od obliczenia dziennego zapotrzebowania kalorii, później przeliczyć to odpowiednimi proporcjami na substancje. BCAA można połączyć razem z białkiem serwatkowym. Ważne jest wówczas przestrzeganie odpowiednich dawek. Wskazane jest przyjmowanie białka przed treningiem. Podczas ćwiczeń BCAA spalane jest z mięśni, jednak dostarczenie ich dodatkowo pozwala na utrzymanie masy mięśniowej. Pozwala to również na przyśpieszenie produktywności białek, oraz spalenie tkanki tłuszczowej nawet do 24 godzin. Po wykonanym, intensywnym treningu również warto zażyć białko, odpowiadające dziennej porcji, najlepiej izolat białka serwatkowego. Dla większości trenujących, suplement białko jest podstawą do uzyskania odpowiedniej masy mięśniowej, czy jej zredukowania. Warto jednak pamiętać, że większość produktów zawiera białko. Dlatego konieczna jest odpowiednia dieta.

One comment

  • MonikaB

    Podstawą w regeneracji organizmu jest stosowanie dobrych jakościowo BCAA, przekonałem się o tym na własnej skórze. Niestety obecnie na rynku pełno bcaa z masą ‚wypełniaczy ‚ w składzie, produkty te zawierają np. tylko 30-50% bcaa a reszta to mało znaczące dodatki smakowe, cukry lub czasami inne aminokwasy o znacznie mniej odczuwalnym działaniu.
    Dlatego jak szukasz bcaa, gdzie w składzie jest 90% a nawet 100% (dla wersji naturalnej) bcaa to polecam AllNutrition Bcaa 2:1:1 w mojej opinii najlepsze bcaa na rynku http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_BCAA_2:1:1-opis35135.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *