Fit lifestyle
oat-1391682_1920

Prosta dieta na masę dla chudych

Wielu panów regularnie odwiedza siłownię, by wypracować sobie godną pozazdroszczenia sylwetkę. Niestety nie każdy mężczyzna może poszczycić się pięknym ciałem, ponieważ część z nich jest po prostu zbyt chuda. Jaka powinna być dieta na masę dla osób chudych, by mogły one wyjść poza schemat i zbudować masę mięśniową? W wielu przypadkach największym wrogiem jest zbyt szybka przemiana materii. Wiele osób narzeka, że mimo że regularnie pochłania dużą ilość fast foodów oraz innej niezdrowej żywności ich masa nie zwiększa się. Oczywiście nie na tym powinno polegać budowanie masy, zdecydowanie lepszym pomysłem jest zainwestowanie w odżywki białkowe, bowiem białko jest budulcem niezbędnym do budowy imponujących mięśni. Przydatne okazują się również węglowodany oraz tłuszcze, ale te „dobre” czyli na przykład znajdujące się w warzywach, owocach, makaronach, kaszach, a także w olejach sojowych z pestek winogron, czy znajdujące się w awokado. Jak widać pochłanianie dużej ilości niezdrowej żywności nie jest drogą do zbudowania masy, lepszym pomysłem jest postawienie na zdrowe odżywianie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *