Fit lifestyle
na rzezbe

Trening na rzeźbę dla początkujących

Zaczynając swoją przygodę z siłownią i regularnymi treningami, wielu z nas stawia sobie jako pierwszy cel zbudowanie odpowiednio dużej masy mięśniowej. Wymaga to odpowiedniej diety i regularnych ćwiczeń. Kiedy jednak osiągniemy już swój cel w budowaniu mięśni, nadchodzi czas na ich rzeźbienie. Trening na rzeźbę różni się w istotny sposób od treningu na masę, podczas rzeźbienia mięśni powinno się też nieco zmodyfikować swoją dietę. Przede wszystkim, trening na rzeźbę jest na ogół znacznie bardziej intensywny niż trening na budowanie mięśni, podczas którego skupiamy się głównie na podnoszeniu ciężarów.

Chcąc wyrzeźbić mięśnie, musimy wykonywać inne ćwiczenia. Nie znaczy to jednak, że należy zrezygnować z wykonywania ćwiczeń z wykorzystaniem ciężarów – należy po prostu wykonywać je w inny sposób. Podczas rzeźbienia mięśni do treningów siłowych należy dodać treningi aerobowe, lub też interwałowe. Dzięki tego typu ćwiczeniom pozbędziemy się zbędnego tłuszczu – to bardzo ważne, ponieważ pod jego warstwą mięśnie będą niewidoczne.

Masz problem z ułożeniem planu treningowego? Zachęcamy do skorzystania z usług specjalistów, profesjonalnych trenerów personalnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *